Post by tiobreeztonvoyge on Mar 6, 2022 8:40:19 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Chemical Substances: Chem-Quiz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Chemical Substances: Chem-Quiz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder feilpunkter ▞▞▞
▞▞▞ Chemical Substances: Chem-Quiz 2022 version ▞▞▞
Nydelig app
Ok.
best for å lære konsepter
Ganske utrolig
Veldig fint
wao
Mst
Elsker appen hjelp meg som naturfagstudent
Dette fungerer faktisk utmerket takk
Appen er kjempebra, men den er akkurat som en ordliste eller en ordbok, det er ingenting annet enn navn og formel, det bør være noen visuelle signaler som bilder og bilder av de kjemiske stoffene, reaksjonene på hvordan man forbereder dem hvis mulig eksperimentene som titrering og så videre, men jeg liker konseptet med å gjennomgå formelen ved hjelp av testprosedyren, men quizen er veldig enkel, alle kan gjette det.
Den beste
Fantastisk spill over alt for læring og underholdning.
Beste app for studenter interessert i kjemi
Bra app
Funksjonell.
kjedelig
Fin og informativ app.
Villedende
Veldig dårlig
Det hjelper å lære kjemi riktig
Så bra
Fin og god opplevelse
Først ble jeg veldig overrasket over denne appen. Dette er for bra. Vi kan lære den kjemiske formelen veldig enkelt. Noen ganger vil vi slite med å lese denne formelen. Men nå har vi denne fantastiske appen som får oss til å lære formel med moro. Jeg foreslår at du installerer den. Det er et slikt under. Jeg foreslo det også til vennene mine👭👬 . De er nesten 10. Så folkens, del denne appen. Jeg skulle ønske at appen skulle få 5 stjerner.🥰🥰🥰🥰🥰
Flott app. Fine spørsmål
Godt utviklet app. Beste app for å lære navn på forbindelser og deres kjemiske formler.
Fantastisk app
Veldig nyttig app
God app for organisk kjemi.
VELDIG NYTTIG app Hvorfor lager du ikke denne typen apper for matte og fysikk??? TAKK FOR DENNE APPEN ☺️☺️☺️☺️
化学は嫌いだ.
Denne appen er for god til å lene formler i organisk kjemi... Liker den for mye, men legg til geometriske former for molekyler i denne appen. Tross alt er dette en god app, og jeg takker utviklerne for en så flott app...
Jeg elsker det. Enkel å bruke og nyttig for studenter.
Denne appen er veldig nyttig.
Epic War TD 2 Premium Strategi qzj
Pottasiumacetat stavemåte er feil i nivå 1-quizen.
Denne appen er veldig bra for interesserte studenter som elsker kjemi
Fantastisk! Flotte quizer. Som kjemilærer vil elevene mine definitivt prøve dette.
Flott app jeg lærer så mye av appen.